دوشنبه چهارم آبان ۱۳۹۴
م : ن : همسفر

سلام و درود بر مدافعان حرم حضرت زینب سلام الله علیها


برچسب‌ها: مدافعان حرم


دوشنبه سوم اسفند ۱۳۹۴
م : ن : همسفر

وصیت نامه شهید مدافع حرم مسلم خیزاب

وصيت نامه :

پس از حمد و ثناي الهي ، تمامي امور زندگي حق واگذار نموده و توکلم تنها بر آستان باري تعالي بوده و تسليم امر او بوده و بر تمامي اتفاقات زندگي ام راضي بوده و از اون تشکر مي نمايم.
آرزوي ديرينه ام شهادت با دشمن ترين دشمنان خدا و ائمه اطهار (عليهم السلام) و در ميدان نبرد با آنها پس از زيارت کربلا و عتبات بوده که اميدوارم به آن برسم ولي چنانچه مشيت الهي غير از اين بود، اميدوارم در حال عبادت و در بهترين حالات ارتباط عبد و معبود از دنيا بروم.
اگر شهيد شدم مرا در گلستان شهداي اصفهان دفنم کنيد و در مراسم هايم هرچه همسرم فرمود را انجام دهيد که او بهتر از هرشخصي مرا و علايقم را ميشناسد.
کفن با پول خمس داده خريده ام و در خانه دارم،مرا در همان کفن کنيد و اگر امکان داشت مرا در خانه خود بشوييد و راضي نيستم افراد غير مرتبط جنازه ام را ببينند و سعي کنيد اگر زحمت نبود پنجشنبه يا جمعه مرا به خاک بسپاريد.
به فرمانده لشکرم بگوييد که شهادت دهد که هر چه آنچه در توان داشتم صرف کردم که هر آنچه در توان داشتم صرف کردم تا مايه عزت و اقتدار لشکر 14 امام حسين (عليه السلام) باشم و شفاعت مرا در آخرت نزذ حضرت سيد الشهداء (عليه السلام) بنمايد.
بر روي سنگ قبرم بنويسيد که "تشنه نابودي صهيونيست ها بوده و هستم و بهترين روزم ، روز نابودي صهيونيست هاست".حاضر نيستم که هيچ کس برايم مشکي بپوشد و عزا نگه دارد و کار خيري را به تعويق بياندازد و راضي نيستم که همکارانم از وقت کاري خود زده و در مراسم من شرکت کنند.
پدر و مادر عزيزم مرا به خاطر بدي ها و خطاهايم حلال کنيد که هر آنچه از محبت اهل بيت (عليه السلام) و دوستي و علاقه به اسلام و انقلاب و رهبر عزيز دارم بواسطه شماست.
همسر عزيزم و با کرامتم اولا مرا به خاطر همه بد اخلاقي ها و اشتباهاتم حلال کنيد و دوما سعي کنيد مايه آبروي من مثل قبل باشيد و همواره بياد شهداء و خانواده آنان باشيد و گوش بفرمان رهبر فرزانه انقلاب باشيد و از سختي ها نهراسيد که خداوند همواره با ما بوده و هست و گاه تا لبه پرتگاه مرا برده و زندگي ما را در آزمون هاي سخت قرار داده ولي همواره حامي ما و ياور ما بوده است.
فرزند نازنينم بدان که شما را بسيار دوست مي داشتم و مرا بخاطر همه کمبودهاي حضوري و مادي حلال کن و اميدوارم که خدا شما را مانند حضرت علي اکبر (عليه السلام) در پناه خودش حفظ نمايد. دست از نماز و دعا و قرآن بر ندار تا هيچ گاه محتاج خلق ضعيف نشوي و بدان خدا ما را تنها نميگذارد و از رگ گردن به ما نزديکتر است و ما با وجود خدا بسيار ثروتمنديم.
خواهران و برادر عزيزم مرا بواسطه بدي هايم حلال کنيد و شما را به صبر ، روزه و نماز سفارش ميکنيم و اينکه خدا را ياد آوريد که خدا بر تمام افعال و اعمال ما ناظر و حاضر است پس مجالس خود را به نور قرآن گرم کنيد و نگذاريد  شيطان و لشکرش بر مجالس شما حاکم باشد و شما را سرباز خود قرار بدهد و به خدا پناه ببريد و بر او توکل کنيد و همواره در لشکر خدا بندگي و اطاعت کنيد.
همکاران و دوستن عزيزم، از خدا بخواهيد ثواب همه مجاهدتها و رشادهتهاي لشکريان حسين (عليه السلام) را در همه جا و همه حالات هم رتبه و هم درجه و هم مقام شهداي عزيز بدر و احد و خندق و صفين و جمل و کربلا قرار دهد و ما را از زمره بهترين ياوران ولايت و امام عصر (عج) بر شمرد و نگذاريد که پرچم عزت و اقتدار اسلام و انقلاب عزيز لحظاتي از سرافرازي بايستد و مايه عزت و آبروي لشکر 14 امام حسين (عليه السلام) باشيد و اميدوارم که خداوند شهادت مرا در گردان حضرت زهرا (س) رقم بزند و مرا نوکر و خادم بهترين ياران علي (عليه السلام) قرار دهد.
و تا آخرين لحظه دست از حمايت ولي و رهبر عزيزم بر نداريم و عاقبت به خير شويم و نزد بنيانگذار کبير انقلاب و اسلام ناب محمدي (ص) در ايران اسلامي رو سفيد باشيم و در نزد شهداي دفاع مقدس سربلند و راست قامت محشور شويم ان شا الله...
و نيز خطاب به خانواده همسرم عرض پوزش و حلاليت دارم و شما را بسيار به زحمت انداختم و آرزوي شفاعت حضرت زهرا (سلام الله عليها) را براي شما دارم. به همه عزيزان توصيه به صبر و شکيبايي و استمداد و توکل از خدا را دارم و عليکم بالقرآن و عليکم  به يتيم ها و فقرا و نيازمندان و عليکم به سرکشي از خانواده شهداء و با ورزش جسم و روح خود را قوي کنيد و بلند همت باشيد و از تکبر و غرور بيجا و همسايه آزاري بپرهيزيد  و مجالس عزاداري و قرائت قرآن و نماز را بپا داريد.
باشد که مورد عنايت ويژه امام عصر (عجل الله تعالي فرجه الشريف) قرار گيريد.
ان شاء الله

مسلم خيزاب

 

منبع:لشکر 14 امام حسین ع


برچسب‌ها: مسلم خیزاب, شهید, مدافع حرم, لشکر 14 امام حسین


چهارشنبه بیست و یکم بهمن ۱۳۹۴
م : ن : همسفر

دانلود طرح گرافیکی شهدای مدافع حرم اصفهان

طرح گرافیکی شهدای مدافع حرم لشکر 14 امام حسین (ع)و لشکر 8 نجف اشرف اصفهان

دانلود با کیفیت بالا 11.7 مگابایت بنر با اندازه های 1.8*3  متر

 


برچسب‌ها: طرح گرافیکی, عکس, مدافعان حرم, اصفهان


جمعه نهم بهمن ۱۳۹۴
م : ن : همسفر

سردار شهید حسین رضایی (لشکر 14 امام حسین ع اصفهان)

شب وداع با سردار شهید حسین رضایی


برچسب‌ها: حسین رضایی, شهید, مدافع حرم, لشکر 14 امام حسین


جمعه بیستم آذر ۱۳۹۴
م : ن : همسفر

شهید مدافع حرم محمد جواد قربانی(لشکر 8 نجف اشرف اصفهان)


برچسب‌ها: محمد جواد قربانی, شهید, مدافع حرم, پاسدار